NOTA PRAWNA
FIRMA SANBIOS TO PRODUCENT PREPARATÓW ZIOŁOWYCH I KOSMETYKÓW. NIE LECZYMY I NIE UDZIELAMY PORAD MEDYCZNYCH. INFORMACJE ZAWARTE NA NASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ NIE SĄ PORADAMI MEDYCZNYMI. W RAZIE PROBLEMÓW ZDROWOTNYCH NALEŻY SKONSULTOWAĆ SIĘ Z LEKARZEM LUB FARMACEUTĄ. NIE WOLNO OPIERAĆ SIĘ JEDYNIE NA SUPLEMENTACH I ODRZUCAĆ KLASYCZNE LEKI ZALECANE PRZEZ LEKARZY.


Informacje ogóle

  1. Witamy w sklepie internetowym firmy SANBIOS Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach ul. Ligocka 17 B , 44-100 Gliwice, NIP : 969-164-88-71, REGON : 520 499 899, adres e-mail biuro@sanbios.pl, tel: 32 234-96-32, 508-551-159.
    Połączenia z numerami sprzedającego odpowiadają opłatom jak za zwykłe połączenia telefonicznie zgodnie z taryfami dostawców usług, z których korzysta klient.
  2. Przyjmujemy zamówienia drogą internetową (nasza strona ), mailowo i telefonicznie.
  3. Aby zamówienie zostało zrealizowane, konieczne jest wypełnienie wymaganych pól w formularzu zamówienia wraz z podaniem prawidłowego adresu e-mail.
  4. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a także reguluje warunki zawierania Umów sprzedaży w Sklepie internetowym.

Zasady zbierania, magazynowania i przetwarzania danych osobowych przedstawione są w rozdziale Polityka prywatności znajdującym się poniżej.

W PRZYPADKU ZAMÓWIEŃ i PRZELEWÓW ZAGRANICZNYCH – PROSIMY O KONTAKT E-MAILOWY W CELU USTALENIA KOSZTÓW PRZESYŁKI !!!

Zamówienia

  1. Produkty oferowane przez firmę SANBIOS są dostępne bez recepty. Wszystkie preparaty są produktami oryginalnymi, nowymi, wolnymi od wad prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  2. Przesyłki na obszarze Polski dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej – POCZTEX oraz Paczkomaty In Post, cennik w zakładce KOSZTY DOSTAWY
  3. Termin realizacji przesyłek „pobraniowych” wynosi do 2 dni roboczych, natomiast „przelewowych” do 3 dni roboczych.
  4. Jeśli suma zamówienia przekracza 250 zł, wysyłka jest realizowana na koszt firmy SANBIOS (dotyczy wysyłek krajowych).
  5. Za granicę wysyłamy po wcześniejszym uzgodnieniu z biurem SANBIOS.
  6. Kwota realizowanych zamówień w przypadku przelewów zagranicznych powinna wynosić 500 zł + wcześniejsze wyliczone, koszty przesyłki za granicę.
  7. Wysłaną paczkę nabywca jest zobowiązany odebrać zgodnie z ustawą
    z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług na odległość. (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204)
  8. W przypadku nie odebrania przesyłki firma SANBIOS ponosi koszty dostawy i zwrotu, na życzenie możemy zrealizować ponownie zamówienie za dodatkową opłatą za ponowną wysyłkę.
  9. SANBIOS przyjmuje reklamacje w przypadku uszkodzenia produktu w trakcie transportu lub innych uszkodzeń nie wynikających z winy klienta w ciągu 14 dni od daty zakupu.
    Twoja uzasadniona reklamacja ZAWSZE zostanie rozpatrzona pozytywnie na TWOJĄ korzyść!
  10. W przypadku nie otrzymania towaru zgodnego z zamówieniem należy skontaktować się z nami tylko i wyłącznie poprzez e-mail: biuro@sanbios.pl z dopiskiem „REKLAMACJA” bądź telefonicznie 508 551 159 lub 32 234 96 32.
    Po otrzymaniu takiej informacji zamówienie zostanie zweryfikowane ponownie oraz Klient otrzyma informację w ciągu 48 godzin, dotyczącą formy dostarczenia/wymiany towaru na zgodny z zamówieniem.
    W e-mailu bądź listownie należy bezwzględnie umieścić: dane teleadresowe Klienta, opis przyczyny reklamacji, dowód zakupu (paragon lub faktura – skan lub ksero w zależności od wybranej formy reklamacji).
    Nie spełnienie powyższych warunków będzie skutkowało negatywnym rozpatrzeniem reklamacji.
    W przypadku pozytywnej decyzji ws. reklamacji koszt przesyłki zwrotnej do klienta odbywa się na nasz koszt.
  11. Zamówienia realizujemy jedynie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku.
  12. Na wpłatę czekamy do 5 dni roboczych. Jeżeli wpłata nie zostanie uiszczona do 5 dni jest to dla nas równoznaczne z rezygnacją z zakupu. Jeżeli z jakiś przyczyn opóźni się termin wpłaty prosimy o informację.
  13. Ponowne wysłanie paczki kosztuje 14 zł (przesyłka opłacona przelewem) lub 18 zł ( przesyłka za pobraniem), ponieważ ponosimy podwójne koszty związane ze zwrotem paczki czyli nie odebraniem jej przez Państwa

Zasady płatności

Podczas składania zamówienia nabywca określa sposób płatności. Przesyłkę można opłacić dokonując wpłaty: a) na konto lub b) przy odbiorze

  1. wpłaty na konto firmy: SANBIOS Sp z o.o. ul. Ligocka 17 B, 44-100 Gliwice, PEKAO S.A. 31 1240 1343 1111 0011 1030 7270
  2. przy zamówieniu za pobraniem płatność odbywa się bezpośrednio przy odbiorze przesyłki – u listonosza, kuriera lub w placówce Poczty Polskiej
  3. dla przelewów zagranicznych:
    PL 31 1240 1343 1111 0011 1030 7270 , SWIFT(IBAN): PKOPPLPW

Jak kupować Proces składania zamówienia jest niezwykle prosty. Wystarczy:

 

  1. zapoznać się z regulaminem sklepu,
  2. dodać towar do koszyka,
  3. przejść do koszyka,
  4. wybrać sposób płatności
  5. sprawdzić dane i potwierdzić

Zamówienia płatne na konto realizujemy po otrzymaniu przelewu. Życzymy Państwu udanych zakupów i wiele satysfakcji z używanych produktów.

Obsługa klienta
W razie niejasności prosimy o kontakt drogą mailową na adres: biuro@sanbios.pl lub telefonicznie: 508 551 159 lub 32 234 96 32 w godzinach od 8.00 – 16.00, od poniedziałku do piątku.

Zwrot zakupionego towaru / Odstapienie od umowy

1. Jeśli po otwarciu i sprawdzeniu zawartości opakowania, klient stwierdzi, że dostarczony towar jest uszkodzony lub wybrakowany, zamawiający ma pełne prawo do zwrotu tego produktu w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Prosimy wtedy o kontakt celem indywidualnego omówienia szczegółów zwrotu zakupionego towaru.

2. Konsument, który zawarł umowę na odległość (czyli wykonał wszelkie procedury na naszej stronie internetowej celem dokonania zakupu), może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w formie pisemnej na adres: SANBIOS ul. Ligocka 17 B , 44-100 Gliwice lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro(małpka) sanbios.pl

3. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności poprzez przelew bankowy na wskazany przez konsumenta numer rachunku, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

4. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić produkt sprzedawcy produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić produkt na adres: SANBIOS ul. Ligocka 17 B, 44-100 Gliwice

5. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
– jeżeli konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Wzór formularza odstąpienia od umowy